Publicerat: 2011-05-15 Klockan: 21:49:33

varje månad.....

onsdagsbebisarna blir snart 1 år.

då ska vi ha bebiskalas med både mammor och pappor. det ska firas med dunder och brak.

jag blev ansvarig att sätta ihop ett bildspel från alla våra träffar.

det har jag pillat med nu ikväll.

då fick jag såklart gå igenom varje månad från det att noah föddes.

 

då insåg jag att vi varit på sjukhus 1-3 gånger varje månad med noah. ibland för kort besök och ibland för längre inläggningar.

 

det smärtade till i hjärtat. varje månad... ibland flera gånger varje månad.

 

men nu får vi nog juni och juli utan sjukhus. ska jag våga hoppas det??

 

2 ynka månader utan sjukhus innan det sätter igång igen. snälla.......


Kommentarer
Postat av: Milla

Håller allt jag kan och har för er.

Puss

2011-05-15 @ 22:59:30
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Linda aka Javamorsan

Håller tummar och tår för att ni skall slippa sjukhus i alla fall i två månader!!



ha en underbar måndag nu Kram

2011-05-16 @ 09:19:19
URL: http://baralinda.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0