Publicerat: 2011-05-21 Klockan: 20:45:46

tager du denna....

idag har vi varit på finfint bröllop i borgs kyrka. noahs andra bröllop. rutinerad!

det var dags att se erika och thomas gifta sig!



såhär söta var vi innan!



de vackra tu!



brudnäbbarna!



bröllopet ur min synvinkel.



tager du denna.....



det var så fint och känslosamt. extra roligt var det att elin, stefan och deras kompis sjöng och spelade. som de sjöng. det var fantastiskt.



jecka, sadjad, noah och annie från sina bästa sidor!



brudparet tog emot folkets jubel!



noah ville fram till dem.



familjen hellman.



erika med majsan!



erika kramar om sin gulliga mamma. en mamma med ett stort hjärta. ett hjärta som räcker till för fler än till sin egen familj. en mamma som stöttar mig och mina nyblivna vänner genom fina kommentarer på våra bloggar.



hej kompis!



sadjad är alltid redo med snuffen i bakfickan.



fina vän!



noah och sadjad ger grattiskramar.



hejdå säger vi!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Härliga bilder :)

2011-05-21 @ 21:04:47
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Milla

Vilka fina bilder och vilket fint brudpar. Det är verkligen en dag man för alltid har med sig som en av de lyckligare dagarna. Önskar dem verkligen allt gott på denna stora dag. Och självklart var ju familjen Azari lika snygga som vanligt =). Puss

2011-05-21 @ 23:03:23
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Sara LK

Va kul att få se bilder! Så himla fina alla var!

2011-05-22 @ 00:21:36
Postat av: sarase

Så fint och eran Noah, han e ju såå himla söt!! Stor kram

2011-05-22 @ 00:26:18
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Linda aka Javamorsan

Älskar bröllop kan gå varje vecka tror jag om jag fick!

2011-05-22 @ 14:31:01
URL: http://baralinda.se/wordpress/
Postat av: Brudens mor



Vilka fina bilder du har tagit från bröllopet. Det var verkligen känslor inblandade, många glädjetårar var det och Erika & Thomas var SÅ fina.

Och Emma & Maja hade jättefina klänningar precis som små prinsessor.

Gulligt av dig att sköta fotograferingen vid vigseln.



Tack Jossan för fint omnämnande av mig. Jag känner verkligen för Noah och de andra små barnen som får kämpa så för att må bra.

2011-05-22 @ 20:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0