Publicerat: 2011-05-01 Klockan: 08:24:00

noel

i fredags var vi HEMMA hos carolina, ted och noel på middag. trots att jag träffat noel ganska många gånger så var det första gången jag höll i honom. det var en fantastisk känsla, men han börjar biffa på sig nu! jag märkte att jag glömt fort. glömt om sladdar och annat. skönt att man glömmer efter ett tag. men snart kommer slangarna tillbaks till oss med...



deras utsikt... svindlande högt!



samlade runt middagsbordet!



lilla familjen!



fin bild på noel!



carolina skämde bort oss med god mat och efterrätt!



vi vågade inte ha noah alltför nära noel med risk för att han skulle dra i någon slang...



... men vid ett tillfälle fick han lov att klappa på noel...



vi satt och pratade vi bordet men kvällen avslutades med att ted, sadde och noah hängde i soffan och såg på sport och snackade och jag, carolina och noel låg i sängen och pratade!



tack sötnosar för en härlig kväll!







Kommentarer
Postat av: Carolina

Det är vi som ska tacka, det var underbart att få kunna bjuda hem er till oss! Nästa gång hoppas jag även på att Therese med familj kommer :) Tack för att ni finns, ni är underbara människor!

2011-05-01 @ 11:37:57
URL: http://blogg.mama.nu/noelvaldeoss
Postat av: Therese

Vad fina ni är!!

Saknar er allihopa.

Middag hemma hos oss nästa gång?

Kram Kram

2011-05-01 @ 18:41:53
URL: http://www.livetiludden.blogspot.com
Postat av: Johanna

Fina ni är, stöttar, finns och umgås! Fina människor ska man vara rädd om :-)



Skönt att ni finns för varandra!!!

2011-05-01 @ 18:45:40
URL: http://grynisen.bloggplatsen.se
Postat av: också en mormor



Oh vad mysigt ni verkar att ha haft det på träffen. Fina bilder.



Den sista bilden på Carolina och Noel är helt underbar. Vilken ögonkontakt.

2011-05-02 @ 10:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0