Publicerat: 2011-05-13 Klockan: 14:23:00

huliganerna 1,2,3, 4 och 5

numera är det smått omöjligt att få med dessa illbattingar på en och samma bild. de är 5 små huliganer som gör precis såsom de vill. vad det än kan vara. som att bitas, skälla på varandra, dra varann i håret, ställa sig på varandra, krypa över varandra, slå olika föremål på varandras huvuden...

5 barn. 5 föräldrar i närheten. ändå sker olyckorna.

dra en paralell till förskolan.

23 barn. 4 pedagoger utspridda...



eftersom det var så svårt att få ett fint kort när alla hängde ihop så blev det individuella foton också.



leah



ludde



egil



maja

min egen son glömde jag visst ta en närbild på....

Kommentarer
Postat av: carita

Ja det var verkligen full fart :-)

2011-05-13 @ 16:27:56
Postat av: Milla

Som gudmor känner jag att det är lite min skyldighet att skälla på mamma när det inte finns en fin närbild på min lilla gullunge.

2011-05-13 @ 20:52:49
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0