Publicerat: 2011-03-09 Klockan: 16:30:12

ockuperat en biosalong

idag har vi ockuperat en biosalong. jag, ninni och 5 andra mammor med sina små.



helena och stella-rose var på plats. likaså tina med leah, sara med egil, sara med iris och malin med emil.



såhär ser det ut när vi ockuperar en biosalong. vi såg på min låtsasfru. utlåtande om den kommer senare.

om någon sagt till mig för ett antal x år sedan att jag någonsin skulle mata en bebis samt byta blöja på en bebis i en biosalong skulle jag nog skrattat åt denna någon.

men idag har jag gjort bägge delarna.

efter bion käkade vi lunch!




det var trevligt så det kan bli en favorit i repris någon gång. tydligen ska de köra 6 onsdagar nu!


Kommentarer
Postat av: Johanna

väntar spänt på recensionen av en låtsasfru :)

2011-03-09 @ 17:21:56
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Tina

Så fina barn =)

2011-03-09 @ 17:51:23
Postat av: Anonym

Ja så fina ungar! Och jag är rätt tacksam faktiskt för den bilden på mig för bättre bantningsmotivation än så får man inte ;)

2011-03-09 @ 19:33:29
Postat av: Sara LK

Det var alltså jag som skrev sista inlägget, namnet ramlade bort.

2011-03-09 @ 19:34:37
Postat av: Milla

Så mysigt att ha hela salongen för sig själv också =). Faktiskt ganska härligt med att gå på bio så fast när jag var med Matilda sov hon i stort sett hela filmen.

Ni måste snart bli kallad barnvagnsgänget på stan =)

2011-03-09 @ 19:49:56
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0