Publicerat: 2011-03-27 Klockan: 10:55:00

teneriffa dag 6

 

kvalicifierat poolhäng.

 

 

gullunge som har som sysselsättning att dra i hans pappas hår på benen....



en liten båt på strandpromenaden.




 

noah älskade att hänga på stranden. så nästa gång blir det ett hotell som ligger nära en strand plus att köpa hink och spade och hänga i sandlådan ute på gårdarna omkring!

 



det där med fiskspa var en spännande grej. det kittlade så jag höll på att gå åt. men det gjorde jag såklart inte. jag härdade ut och efteråt var fossingarna så lena så.



den absolut roligaste sysselsättningen är numera att slänga saker. slänga saker lång bort, slänga ned saker när man sitter vid bordet. det absolut roligaste med att hålla sig till denna sysselsättning på teneriffa var att det fanns så många olika människor som snabbt var på plats för att plocka upp dem. servitriserna låg nästan steget före noah. men här tycker han att han fått vänta lite väl länge på att få tillbaka våtservetterna...

 

 


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag vill också åka på semester när jag ser de där härliga bilderna.

Puss

2011-03-27 @ 14:55:48
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0