Publicerat: 2011-03-24 Klockan: 22:18:00

teneriffa dag 2

 

dagen började med ett besök till poolen. det var soligt i ca 90 min och vi lyckades ägna den största delen av den tiden i just solen. noah passade på att sova under en timme.

 

 

sadde vågade sig i poolen. jag sa tack men nej tack under hela veckan.

 

 

påväg ner till stan för första gången! en promenad på ca 15 minuter.

 

 

saddes skräck under resan... höjden från bron vi tvingades gå över till stan.

 



när barnet sover tvingas de vuxna leka istället;)



jag och noah myser medan vi dricker goda drinkar inkastade av en ronaldoliknande inkastare.



vi är på hemgång efter ett trevligt resturangbesök. först gick vi från den första resturangen då de inte hade någon meny utan man fick typ välja lite mellan det de hade och det var nog ett väldigt exklusivt ställe. dock första gången i mitt liv jag får gå från en resturang då de saknar en meny.



promenad hem från stan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0