Publicerat: 2011-03-08 Klockan: 19:43:00

spex


Kommentarer
Postat av: Åsa

Hihi, Sweetie.



På tal om träningen så måste det ju typ vara nära nu när man har barn o så. Jag jobbar jättenära Nautilus så jag brukar gå på lunchen o träna lite. Sen bor jag ju tyvärr inte jättenära men det funkar ganska bra ändå eftersom jag har möjlighet att gå dagtid..



Har du hört om astmamedicinen Pulmicort?

Att de har slutat tillverka den och att det inte alls finns många kvar i butikerna. Antar att det är den ni också använder vid behov?

Vi har bunkrat lite här hemma nu. Hihi :)



Kram

2011-03-09 @ 08:53:41
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Jonjon

Vad duktig du är. Farmor apploderar dig.



Eshghe mani

2011-03-09 @ 17:21:43
Postat av: Milla

Jag bara älskar hans skratt när ni busar och jag skulle ge så mycket för att veta vad han verkligen sa till dig där.

Puss

2011-03-09 @ 19:55:30
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0