Publicerat: 2011-06-05 Klockan: 12:03:50

sommar

igår var det den stora macdagen! dagen då osse och jag satt och la över filer och trixade och fixade med vår (läs min!) nya mac. det gick finfint och jag håller just nu på och sorterar upp och gör macen till min. det går oftast bra. ibland tänker inte macen som jag eftersom jag är aningens pc-rubbad. men jag börjar få mer och mer mactänk.
igår var det även dags för mig och milla att laga middag efter vår förlust mot grabbarna i bowling. vi hade grilltema och grillade förrätt, varmrätt och efterrätt. mycket gott! eftersom det var strålande sommar passade matilda och noah på och bada.

jättehärligt! precis en sådan pool finns ute på landet och väntar på noah så han kommer bli mer än nöjd!

fina grabbarna och fina vi.



noah slukade i sig tzatziki, fetaost, potatis och annat smaskens.


hattleken startade och det blev många skratt och fniss under den leken.



vem tar hatten, vem får hatten och vem behåller hatten....


för kidsen slutade kvällen med bus på milla. för oss slutade den med ett wii-spel som inte samarbetade det minsta med oss. re-match den 13 juli men definitivt med ett annat spel!



ikväll ska vi iväg och fira wallentin som blir 40 år i dagarna!

Kommentarer
Postat av: Niclas

Grattis till uppdateringen till det bättre!!:)

2011-06-05 @ 13:08:14
Postat av: Milla

Ja det var en riktigt härlig dag förutom slutet då =). Jag ser fram emot att bestämma ett nytt härligt tema nästa gång, kanske choklad?

Riktigt härligt att se barnen njuta av att vara ute och bada och mysa tillsammans, de börjar verkligen leka mer med varandra =).

Lycka till med din nya mac.

Puss

2011-06-05 @ 19:08:09
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Maria

Härliga foton på fina små barn ! och föräldrar såklart ;-)

En riktig liten sötnos den där Matilda :-)

2011-06-06 @ 09:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0