Publicerat: 2011-06-22 Klockan: 14:08:02

midsommarfest på jobbet



igår fyllde jag år och blev såklart uppvaktad av min man och min son. eftersom det var stor midsommarfest på jobbet med inbjuda familjemedlemmar så valde vi att gå på den och kommer att ha kalas ikväll!



milla blev 2-barnsmor när både noah och matilda ville vara hos henne. jag fick låna viktor av karin istället!!



här står det om festen i tidningen! klicka fram så ni får se alla 4 bilder. våe guddotter är med på en fin bild och på första bilden syns vi!

http://www.folkbladet.se/nyheter/norrkoping/default.aspx?articleid=5684743#.TgGTDF8etWE;




mingelbilder från festen. syftet med festen var att visa alla i comeniusgruppen hur det går till på en traditionell midsommarfest. comenisgruppen innehåller förskollärare från sverige  = vi och england, lettland, litauen, turkiet och ungern.


Kommentarer
Postat av: Lady S

Stort grattis i efterskott. Såg ut som en super mysig dag =)

2011-06-22 @ 17:50:32
URL: http://ladysgrynet.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0