Publicerat: 2011-06-12 Klockan: 13:02:55

kollegorna

i fredags hade de nya yngre (ja det är sant - vi är numera mellangruppen i åldersammahang!!) kollegorna dragit ihop alla som ville träffas för just en träff! mycket trevligt initiativ och vi var inte sena att sluta upp. jag och carita hängde hemma hos milla ett tag innan vi gick hem till sofie som var kvällens värdinna.



sofies utsikt över stan från deras vindsvåning!



sofie, lisa (börjar på min avd i dec) och sharon.



numera kan milla och jag kallas för veteraner.



cissi kommer börja jobba i december.



sandra är min nya kollega som jobbar på min avd och som har fått fast tjänst!



vi klämde ihop oss på balkongen - det gick!



när marie anlände så kom vattenpipan fram!



nya trollebogänget plus eva som var på andra festligheter denna kväll!



mycket trevlig kväll med massor av skratt och minimalt snack om jobbet!



nya gruppbilder när marie anlänt.



sista bilden för kvällen!



off we went!

mycket rolig kväll - tack sofie för alla drinkar du bjöd på!! det kommer igen!

Kommentarer
Postat av: Carita

Jätte fina bilder :-) med vissa undantag ;-) tack för en jätte trevlig fest alla ni som var med...

2011-06-12 @ 13:19:08
Postat av: Milla

Ja det var en riktigt rolig fest som kanske blev aningens för blöt =). Ja det var ett riktigt bra initiativ som måste ske fler gånger och jag är väldigt nöjd över att inte var yngst längre =). Puss

2011-06-12 @ 16:12:09
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Johanna

lät som en kanon bra kväll :)

2011-06-12 @ 23:13:55
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Linda aka Javamorsan

Vad mysigt. Sånt här borde fler arbetsplatser göra tycker jag. Man bli bättre kamrater på så vis!

2011-06-13 @ 12:18:27
URL: http://baralinda.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0