Publicerat: 2011-07-16 Klockan: 10:30:00

naglar

i am back!

ni som följt min blogg sen innan jag blev gravid vet att jag fixade naglarna titt som tätt. sen under graviditeten sa hormonerna nej och gjorde att förstärkningen lossnade.

nu. ca ett och ett halvt år senare är det dags att ge sig på det igen. då ekonomin inte är densamma så blev det att leta reda på ett hak med billigare priser. mist blev det. 360 kr istället för ca 600 kr.

duktig tjej men matilda är och förblir en klass för sig. vi får se vart det slutar. matilda är i en klass för sig och har fantasti till hela norrköpings befolknings naglar. det tror jag att jag kommer sakna här. men än så länge spelar priset en stor roll.



Kommentarer
Postat av: Lina

De blev jättefina! Jag ska göra mina naglar hos tjejen som jobbade på mist tidigare snart. Hon åker hem till kunder och fixar numera, ska bli spännande. Men jag håller mig nog tillvanlig fransk då jag är lite för feg för färg..=)

2011-07-16 @ 11:35:33
URL: http://www.linarosell.bloggplatsen.se
Postat av: Malin Myhre

Vet en tjej som gör naglar. Kolla in hennes blogg http://johannasnaglar.blogg.se och ta kontakt med henne om du skulle tycka att hon gör fina naglar. Har inte själv gjort hos henne så jag vet inte vad det kostar.

2011-07-16 @ 12:14:48
Postat av: emma

oj va billigt!

och snyggt. inte lika "galet" som annars kanske. men snyggt ;)

2011-07-16 @ 14:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0