Publicerat: 2011-01-16 Klockan: 22:51:26

matilda 2 år

idag har vi varit på matildas 2-årskalas. 2 år. det är galet. minns det som igår när jag och sadde gick upp till bb för att hälsa på den lilla! nu är hon redan 2 år....



mingelbilder från kalaset. det ska tilläggas att milla & osse gjort tårtorna själva. de var så goda! matilda fick en massa fina paket men efter att ha öppnat 3 tyckte hon att hon var färdig och ville gå och leka.



eftermiddagens bild blev helt klart denna sångbild; när alla sjunger fint för matilda. oerhört underhållande bild.



grattis igen hjärtat!!

Kommentarer
Postat av: Milla

Tack för alla de fina presenterna, ni kommer att ha att göra när ni åker till busfabriken =). Jag måste säga att jag är väldigt stolt över att vi lyckades så bra med tårtorna. Puss puss

2011-01-17 @ 07:26:47
Postat av: Johanna

Du tog orden från mig! Tyckte med att hon nyss föddes! Och då har jag bara läst om det här på bloggen!

2011-01-18 @ 19:47:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0