Publicerat: 2011-02-03 Klockan: 11:32:44

fan fan fan

just nu hatar jag det här..

jag slits mellan hopp och förtvivlan. lugnande besked och dåliga besked.

jag som trodde att det var över på ett tag. att noah ej skulle behöva opereras nästa gång förän när han är ca 2-4 år.

idag fick vi besked från ortopeden.

noahs skolios har ökat från 27 grader till 40 grader på några månader. detta innebär att hans operation kommer bli av redan detta år.

i mars ska vi planera och lägga upp kommande STORA operation.

jag är inte ett dugg glad just nu. helvete! ringde gråtandes till sadde och han försökte se det positivt att det är lika bra att ha det gjort. men jag vill inte.

vill inte och hade absolut förberett mig på 2 lugna år. inte en stor operation..............................

när ska det bli lugnt? när ska beskeden sluta vara så förvirrande. ena dagen är allt bra och andra dagen är det dåligt.

försöker ta till mig vad många föräldrar till andra VACTERLbarn säger. första året är ett virrvarr av jobbiga besked och beslut. sedan blir det lugnare. då vet man "allt" kring sitt barn och kan ta det som det kommer. då bör det inte vara några nya besked.

så när blir detta?

i vår, i sommar, i höst, i vinter??

vet inte än. vet nog inte förän i mars.

Kommentarer
Postat av: Tessan Eklund

Usch va jobbigt, men ja håller med Sadde. Måste vara skönare o få d gjort, än o gå o vänta. Är imponerad av vad ni orkar och får vara med om. Noah har fått d bästa föräldrarna han kan ha :-)

2011-02-03 @ 12:04:11
Postat av: Åsa

Åhh va ledsen jag blir när jag läser. Men ni verkar som sagt verkligen starka. Jag håller tummen för er och tänker på er.

För att svara på din kommentar så har Linus väldiga problem med luftrören, åker in o ut på sjukan för astman som kommer vid minsta symtom..Men våra problem är verkligen en droppe i havet mot era, så nog om det.



Be strong!

KramKram

2011-02-03 @ 14:57:55
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Maria Myrberg

Stor kram till er!

2011-02-03 @ 14:58:36
Postat av: Milla

Stackars liten, jag förstår att allt känns jobbigt idag och att det var inte alls vad du hade räknat med. Det lilla Noah får gå igenom under sitt första år är mer än vad många går igenom på hela sitt liv så jag önskar av hela hjärtat att resten av hans liv bara kommer att erbjuda underbara saker. Puss

2011-02-03 @ 15:52:50
Postat av: Lina

Vi skickar en tanke och styrkekram! Hoppas operationen bli snart så den fort är över och ni kan se fram emot glada stunder och planering inför nya roliga saker tillsammans istället!

2011-02-03 @ 17:38:33
URL: http://www.rosells.nyfotat.se
Postat av: Anonym

tänker på er och känner med er men framför allt vet jag att ni tre är de starkaste jag känner och kommer attklara av detta på bästa sätt.

kramar heni

2011-02-03 @ 18:07:16
Postat av: Anna Eriksson

kram

2011-02-03 @ 19:28:37
URL: http://mrsannaeriksson.blogspot.com/
Postat av: Therese

Det här är en jävla skitdag.

För Er del.

För Vår del.



STOR KRAM T

2011-02-03 @ 19:49:32
URL: http://www.livetiludden.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0