Publicerat: 2011-08-08 Klockan: 10:00:48

smultronstället

de där myrbergarna som vi trivs så bra med har varit bortresta under en vecka. så det var skönt när de kom tillbaks så ordningen kunde bli återställd. vi åkte till smultronstället och där var de!



det här var våra glassar!



förstå matildas lycka när hon fick både glass och chokladboll SAMT en dinosaurie!



grabbarna undrar hur de ska göra för att anta utmaningen. osse är den enda som verkar säker på sin sak.



noah krävde glass han med. titt som tätt så slant det in en sked i munnen....



milla och jag var lite mer lugna inför glassutmaningen. dock var det bara milla som inte orkade äta upp allt.



efter glassen var det dags att leka!



wii!



noah tycker att matilda är världens roligaste just nu. han skrattade så att han nästan kiknade när hon sprang omkring runt honom.



på väg till gruppen som spelade musik.....



vår kväll avslutades med lite svajande framför skön musik!




Kommentarer
Postat av: Åsa

Såg er kila in på åhléns förrut på stan, lilla familjen! Noah såg så glad och söt ut som vanligt.

Kram

2011-08-08 @ 14:24:50
URL: http://pasenab.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag såg er bara hastigt när jag sprang runt på lunchen och shoppade lite inför Barcelonaresan i helgen.. men nästa gång så :) Skulle också vilja åka till smultronstället, vi har varit där 2 gånger i sommar men båda gångerna var det typ 1 mil lång kö och det pallade vi inte så vi sket i det :) Kanske är det inte lika högt tryck nu när vädret inte är tipptopp! KramKram

2011-08-09 @ 07:45:01
Postat av: Milla

Det var så skönt att komma hem och träffa er igen =). Jag lider med dig med alla känslor om måndag men för egen del njuter jag av vetskapen att få träffa sig varje dag igen =). Puss

2011-08-09 @ 08:05:25
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0