Publicerat: 2011-08-23 Klockan: 21:26:05

tatueringstudio

idag när jag satt i tandläkarstolen och tandhygienisten slet bort tandsten för glatta livet med sådan iver att jag trodde varenda tand skulle flyga ut ur min mun eller åtminstone repas sönder så försökte jag tänka på något trevligt.

jag tänkte på landet, på noah, på min man... men det var svårt att få in dem ordentligt i huvudet när jag hörde borrar och andra tandläkarverktyg surra, borra och leta sig in i min och andra stackares munnar....

men då slog det mig! tatueringsstudio.

jag slöt mina ögon och slappande av. så om ni vill se min nya tatuering är det bara att be mig öppna munnen. vem vet. kanske finns där ett spår av mina 40 hemska minuter i stolen....

Kommentarer
Postat av: Sadjad

Gullig du är som tänker på din man!

2011-08-24 @ 10:41:27
Postat av: Johanna

ah det kanske är så man skall tänka, tatueringsdags haha

2011-08-24 @ 15:43:46
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0