Publicerat: 2011-08-04 Klockan: 15:14:00

nu kontra då

livet har förändrats på ett par år. förr i tiden när vännerna kom över satt vi och pratade i timmar och fikade i lugn och ro. nu när vännerna kommer över skrattar vi, spriger omkring, värmer mat, pussar barn, hinner prata lite då och då, byter samtalsämnen tvärt då ngt kommer mellan, skrattar lite till, skäller lite...

vilken vändning livet har tagit.

som jag älskar det nya livet. jag älskade det gamla med. men för mig persoligen är detta så mycket mer LIV. ett rikare liv helt enkelt.

några bilder från när familjen hellman plus caroline och kidsen var över!


Kommentarer
Postat av: Linda aka Javamorsan

Det är väl först när man tänker på det som man verkligen kan se förändringen!

Jag älskar livet jag har nu massor!

2011-08-04 @ 17:27:40
URL: http://baralinda.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0