Publicerat: 2011-04-23 Klockan: 13:15:00

iranskt nyår

då vi var på teneriffa när det iranska nyåret firades för alla andra så firade vi sådär en månad senare... bättre sent än aldrig! så till stockholm for vi när bilköerna på vår motsatta sida talade sitt tydliga språk att alla andra åkte därifrån.

 

gott med käk hemma hos farmor.

 



farmor (och mamma) fotar mig när jag käkar rån på golvet. va.. har de aldrig sett en bebis äta rån förut?

 

jag fick mitt livs första påskägg!

 



och paket! united mössa och united flaska såklart!



på fredagen blev det en promenad i skarpnäck.

 

sedan var det dags att äta igen. nu fick jag hänga hos jonas.

 



han hade så himla mycket skägg att det nästan blev lite otäckt.



innan vi åkte tog vi lite foton tillsammans (som om vi inte redan gjort det....)! jag passaden på att dra i fasters hår!



härligt dygn i stockholm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0