Publicerat: 2011-04-20 Klockan: 20:47:42

onsdagsdate i parken

 

 den här onsdagen valde vi att ha vår date i vasaparken. maja fick vara hemma med sina koppor men vi andra lekte under dagen och hade picknick.

 


bebisbrottning i gungan! egil ser nöjt på!!




när vi poserade i gungan så låg ludde och sov.



fina lone med mamma och pappa var förbi parken så jag och noah fick äran att träffa dem igen. roligt var att när de skulle gå från parken mötte de en tjej så då fick samuel en beställning på en tavla av en tjej som kände igen dem från min blogg;) kul!



gunga är störtskönt!



picknickdags!

 

fick en ballong av en br-gubbe på stan. den var hysteriskt rolig!

 



sitter i nya stolen!



påväg hem från bilen! min vagn var ockuperad av påsar så då fick jag rida på pappas axlar.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det var kul att ses! En färdig beställning är det inte än, men hon verkade väldigt intresserad! Kul att du förmedlar kontakter undermedvetet! :)

2011-04-20 @ 21:37:06
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

Exquisite Pictures

I love them all

2011-04-20 @ 22:26:19
URL: http://www.ligerworld.com
Postat av: Maria

"Bäbis bäbis" sa Alice när hon såg fotona ovan :-)

2011-04-21 @ 07:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0