Publicerat: 2010-09-22 Klockan: 09:25:00

sverigedemokraterna

sverigedemokraterna var från början ett parti som hade sina värderingar åt höger. när de sedan upptäckte att deras väljare fanns inom arbetargruppen samt lågutbildade så styrde de om sin politik. mer och mer åt vänster. idag är politiken mestadels åt vänster förutom vissa saker som invandringspolitiken.

mig veteligen är det nog det första parti jag har hört talas om som ändrar värderingar efter väljare. måste ju innebära att de verkligen verkligen vill in i riksdagen. smart sd. men inte trovärdigt.

ungefär lika trovärdigt och smart som detta;




jag skrev några rader om mitt missnöje med sd´s framgång. det gav en tråkig kommentar i inlägget nedan. men jag är stolt över de övriga kommentarerna som ramlade in. kika gärna på länken nedan!

http://josephines.blogg.se/2010/september/utkast-sept-19-2010.html

intressant att de vill höja a-kassan men de tycker att det är mest invandrare som är arbetslösa;)
mycket spännande att de vill sänka straffåldern till 12 också... hmm........

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha han var ju verkligen smart s

2010-09-22 @ 13:13:12
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Marie

herregud! Först skrattade jag åt den otroligt korkade människan. Sen grät jag - för jag kom på att många har röstat på "möget" (för att tala skånska).

Bedrövligt för hela Sverige. Bedrövligt för demokratin, även om det står varje person fritt att rösta på vad han/hon vill.



Bedrövligt att det finns så korkade läsare till din blogg som den anonyma kommentarfällaren. Bedrövligt att det finns sådana människor överhuvudtaget.



Bedrövligt var ordet för dagen!



2010-09-22 @ 14:17:46
Postat av: Anonym

SD ÄR SÅ JÄVLA BRA!!!!!!! FY FAN VA JA ÄR GLAD ATT DOM KOM MED I RIKSDAGEN!

2010-09-24 @ 22:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0