Publicerat: 2010-09-23 Klockan: 09:55:44

allt för min syster

allt för min syster, 2009. regi nick cassavetes.

det är ett familjedrama om föräldrarnas kamp att rädda ett barn. hur långt är de redo att gå för att rädda ett barn och förlora (?) ett annat.

parets 2-åriga dotter får leukemi och förväntas inte överleva utan en matchande donator. paret designar ett nytt barn som föds med de perfekta generna och det barnet får vara donator i hela sitt liv tills det att hon säger nej.

vad händer då?? därifrån får vi följa familjens väg. gripande film men en hel del tårar son rann nedför kinden.

betyg 4 av 5.


Kommentarer
Postat av: emma

den där filmen är riktigt bra har jag för mig. men väldigt sorglig...

2010-09-23 @ 19:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0