Publicerat: 2010-10-11 Klockan: 21:36:13

caroline!

det är bra att fylla år. det är bra att få sådana där presenter när vänner bestämmer sig för att göra något för en. caroline gav mig bland annat en hemlagad middag hemma hos mig. jag fick bestämma vad och dag. idag var den stora dagen inne!



hon kände sig väldigt hemma i vårt kök!



calle lekte i noahs rum. med en av leksakerna vi har fått låna av matilda. calle var helnöjd!



noah förstod inte riktigt syftet med lekbordet....




man kan mysa tillsammans i sängen!

vi fick en underbart god middag med fläskfilé, potatisklyftor, god sallad, god sås och vitlökssås. till efterrätt fick vi stekta bananer med sirap och vaniljglass! mums!

tack caroline!! sadde ropar också tack som fick glida med på min present!

Kommentarer
Postat av: emma

nu måste jag ju bara fråga. var inte vitlökssåsen god eller? :P

2010-10-11 @ 22:47:45
Postat av: Caroline

Det var så lite. Det var vitlöksSMÖR!

Calle ser ut som Kermit på översta bilden... hahaha

2010-10-12 @ 06:37:26
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: PB

Vilken kanonpresent!! :) Vad söta grabbarna är, båda har blivit så stora nu!

2010-10-12 @ 08:13:20
Postat av: Johanna

vilken härlig present! sån vill jag med ha! Får vänta hmm 1år :)

2010-10-12 @ 13:08:30
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0