Publicerat: 2010-11-07 Klockan: 20:51:57

aha - finns det fler små bebisar...!

det här med att upptäcka omvärlden är en spännande del av utvecklingen. waw! jag är inte ensam! det finns fler små knoddar som låter som jag! waw - jag kan till och med se dem! för att inte tala om att ta på dem!



noah och egil bekantar sig lite med varandra!



malin med emil var också med på fikan.

likaså sara med iris. här är det pappa viktor som syns med egil.



gruppfotona får vänta. annars avslöjar jag noahs klädsel till julkorten;) men jag kan säga att det var 4 små sötingar som poserade tillsammans. kommer definitivt bild när julkorten är utskickade!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tack för idag, det var jättetrevligt!

2010-11-07 @ 21:27:35
Postat av: Hanna

Haha, det är så roligt när de börjar upptäcka varandra!! Helt underbart!!

2010-11-08 @ 19:59:36
URL: http://blogg.mama.nu/hanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0