Publicerat: 2010-11-04 Klockan: 21:43:36

fullmatad dag!

 

dagen började på spädbarnsmassagen. idag tillät noah mig att massera hans ben men när vi kom till magen så tyckte han att det räckte.

efter det tog vi bilen och åkte till krokek för att träffa lilla adam med mamma elin!

 



kul att träffa elin igen!

efter det var det dags att träffa släktens senaste tillskott; stella-rose. walles lillasyster o robb har fått en liten sötnos.



det var så svårt att föreställa sig att noah nyss varit lika liten!!


Kommentarer
Postat av: Niklas C

Vilka söta bebisar =) Jag längtar tills jag och min kille skaffar barn =)



Kram

2010-11-05 @ 00:12:26
URL: http://toffelin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0