Publicerat: 2010-11-10 Klockan: 21:57:05

tankar

tänker oftast på väldigt mycket.

just nu går mina tankar till therese, pelle, alfred och särskilt till albin. att man tror att allt är "bra" för att sedan få börja om igen. orka ta nya tag. när läkarna redan sagt att "vi har sett allt". för mer förståelse läs thereses blogginlägg; http://livetiludden.bloggagratis.se/2010/11/10/3927036-astrid-lindgrens-sjukhus-del-10/

tankarna går till er mina vänner. en liten tröst till er är att abbe kommer ha noah 15 min bort som kommer gå igenom samma sak och en likartad operation...

sedan vill jag bara kopiera hanne kjöller som också har tänkt;

"och hur gör man med zlatan ibrahimovic? hur mycket tjänar samhället på att han inspirerat unga att spela fotboll istället för att dricka läsk framför tevespel? hur många överflödskilon har skolhälsovården och föräldrar honom att tacka för?

det hopp och den entusiasm han fött hos barn som tidigare inte haft någon: vilken prislapp sätter man på det?"

hanne kjöller funderar i dn på hur man ska räkna, apropå att en sd-ledamot vill tillsätta en utredning om "invandringens kostnader".


Kommentarer
Postat av: Therese

TACK!

TACK SNÄLLA!

DET VÄRMER ENORMT MYCKET ATT LÄSA DIN ORD.

JAG ÄR SÅ GLAD OCH TACKSAM ÖVER ATT NI FINNS OCH ATT VI KAN DELA DET VI GÅR IGENOM MED VÅRA SMÅ POJKAR.

SATT PRECIS I TANDLÄKARSTOLEN NÄR MIN TANDLÄKARE FRÅGADE OM ABBE.

DET JAG FASADE MEST FÖR IDAG. FRÅGOR.

HAN VILLE VETA HUR HAN MÅDDE OCH VÄXTE OCH HETTE OCH HUR HAN SOV... VI HAR INTE SETTS SEN I MAJ.

JA.... ALBIN HETER HAN OCH HAN MÅR BRA BÖRJADE JAG.

VILLE INTE BERÄTTA FÖR DÅ SKULLE TÅRARNA KOMMA.

MIN TANDLÄKARE ÄR ÖVER 70... (TROR JAG)

JA NI MÅSTE VÄL BARA NJUTA DÄR HEMMA NU FORTSÄTTER HAN.... OCH DÅ GICK DET BARA INTE ATT HEJDA...

TÅRARNA BARA SPRUTADE....

STACKARS STACKARS TANDLÄKARE.



DET JAG VILL SÄGA ÄR ATT JA DET ÄR TUNGT.

SÅ TUNGT ATT JAG INTE ENS KAN PRATA OM DET UTAN ATT FORMLIGEN BRYTA IHOP.

MEN!

OM NÅGRA DAGAR HAR ÄVEN DETTA SJUNKIT IN OCH VI HAR BEARBETAT DET OCH DÅ TAR VI NYA TAG.

VÄRST NU ÄR VÄNTAN.

VÄNTAN TILLS VI FÅR KOMMA TILL ORTOPEDEN OCH FÅ SVAR PÅ ALLA FRÅGOR.

DÄREFTER KAN VI KANSKE KOPPLA AV ÄNNU MER.



STORT STORT TACK FÖR ALL ER OMTANKE.

MEJLAR MER SEN.



KRAM THERESE

2010-11-11 @ 10:42:22
Postat av: Maria

Skönt att ni har varandra, bor nära och går igenom samma sak ! Verkligen ! Kramar till er båda !

2010-11-11 @ 12:49:06
Postat av: Therese

Mycket bra tankar av Hanne Kjöller!

Hon är bra!

2010-11-11 @ 13:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0