Publicerat: 2010-11-24 Klockan: 18:25:00

Day 06 – Your day

idag har vi haft ett par hållpunkter!

8.30 - stiga upp för sondering
9.30 - gå och möta tina för att bege sig till carita
10.00 - mammaträff med lunch hemma hos carita
14.00 - träffa det andra gänget mammor för en fika på stan.
16.00 - träffa mamma och vi premiäråkte buss med noah hem till oss.

väl hemma har mamma hjälpt mig att stryka julgardiner! så nu är gardinerna uppe och adventstakarna i fönsten.

jag har även blivit väldigt glad då jag läste ett inlägg från therese.

och lite ledsen då jag läste grynets blogginlägg/kommentar. många tankar som kom tillbaks men ändå så "häftigt" att det ev kan upptäckas så tidigt.

kanske bäst av allt idag!! jag kan numera ha min fina vigselring igen! yes! äntligen har jag gått ner så pass mycket i vikt att jag kan ha den! 6 kg kvar!

nu några bilder från dagen!

mammaträff 1

mammaträff 2

 

premiärtur på bussen



min fina vigselring


Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med Therese, bättre föräldrar kan Noah inte ha!

2010-11-24 @ 21:03:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0