Publicerat: 2010-11-02 Klockan: 09:47:00

bodycombat



så ja.. dags att dö.

för länge länge sedan (sisådär 11 månader) var jag vältränad. jag vet! det var så. tro det eller ej. jag hängde på world class och kunde köra passen lätt som en plätt.

det var då.

nu är nu.

kämpar fortfarande med graviditetskilona, 8 kg kvar. idag ska jag ge mig på ett äkta pass igen. jag tror jag kommer dö. l-å-n-g-s-a-m-t.. det stavas också s-j-ä-l-v-f-ö-r-v-å-l-l-a-t.

så vi får väl se vart det här slutar. om ni vill ha underhållning bör ni infinna er på world class i norrköping mellan 18.30-19.30 idag. *jisses*


Kommentarer
Postat av: PB

Fan vad duktig du är!! Med din viljestyrka så är snart dem där kilona ett minne blott!! :D

2010-11-02 @ 09:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0