Publicerat: 2010-11-07 Klockan: 13:33:35

två rätt kassa filmer

allt flyter, 2008. regi måns herngren.

komedi. jag skrattade kanske 2 ggr och log lite någon gång. nja. tyckte inte att denna filmen var något speciellt. lite småmysig men ingen upplevelse som jag minns.

gillar ni konstsim kanske det blir lite roligare.

betyg 2 av5.



the international, 2009. regi tom tykwer.

knappt värd att se på för allt var så förutsägbart. men ändå lite underhållning. skriver detta ca 2-3 dagar efter att vi såg filmen och i ärlighetens namn så minns jag knappt något ur filmen. så betyget som jag kände efter vi sett den var nog för högt. idag kanske filmen hade fått en etta. men jag går på det som jag kände direkt efter.

just det. de sköt en hel del i filmen......;)

betyg 1,5 av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0