Publicerat: 2010-05-16 Klockan: 19:20:23

30 år i förskott

nu har jag nästan fyllt 30. jag har iaf haft mitt 30-årskalas. ungarna var två av mina hjälpredor o de fixade o styrde med dricka och korv etc! extra glad var jag för att både mormor o morfar orkade komma på kalaset!!



vi blev ca 50 gäster i lokalen grottan i ektorp som kalasade på en massa smörgåstårta, korv med bröd, dricka, muffins, kakor och chips!



presentöppning och skönsång för födelsedagsbarnet! tack för alla fina presenter! örhängen, ansiktsbehandling, tröjor, halsband, blommor, kort, presentkort på expert och pengar till bidrag till min blivande systemkamera! jag fick även ett bildspel av milla i present över mina 30 år! syrran har varit involverad och mailat över bilder o milla hade satt ihop ett superfint bildspel! tack!



niclas fick jobba som fotograf även på sin lediga dag!




så ja! det var inte så farligt att ha sitt 30-årsfirande! jag överlevde det med!

jag måste tacka ännu en gång. tack för all hjälp jag fått med kalaset. allt från att baka muffins till att ordna dricka till att ta hand om fika och städning! jag har de bästa kring mig!


Kommentarer
Postat av: Milla

Det var ett härligt kalas och det är alltid härligt att hjälpa till med det man kan. Jag säger grattis på din riktiga födelsedag =).

Puss puss

2010-05-16 @ 19:27:34
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: Johanna

Låter som ett härligt kalas. fina bilder på er. du passar kanon i den klänningen :)

2010-05-16 @ 19:51:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0