Publicerat: 2010-05-15 Klockan: 00:28:20

nff 80 år

idag har vi varit på sörby herrgård för att fira nff som fyller 80 år. jag är precis hemkommen därifrån men sadde är kvar och håller ställningarna för oss båda!

vi har hållt igång sen 16 så för min del kändes det rätt skönt att åka hemåt nu! men det var en riktigt trevlig tillställning med många roliga profiler!



nu körde jag inte hippiestilen rätt ut utan flätan fick hålla sig innanför håret istället!



ännu fler bilder..........



*ser ni att håret börjar få lite längd igen!!*



lite förfest i klubblokalen innan det bar iväg för god trerätters på sörby herrgård!



baren öppnade och gladast var peter, nippe, sadde och benny för det!



sådär ja. dansgolvet börjar fyllas och även jag rörde runt kroppshyddan till ett par låtar!



shake that ass for me shake that ass for me..............

kvällen var som sagt riktigt skoj! nu kan jag bara tillägga det att de som kommer delta på mitt 30-årsfirande imorgon kommer få se mig i samma klänning. så nu har jag sagt det i förväg! även ni på bloggen antar jag! jag är så glad att jag fick låna den av caroline och jag har ej tänkt att köpa någon ny fin mammaklänning själv!


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag tänkte precis att jag skulle skriva vilken otroligt härlig och somrig klänning och blev glad att jag får se den live idag. Puss puss

2010-05-15 @ 08:15:55
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: PB

Du var jättefin i klänningen!!!

2010-05-15 @ 09:59:14
URL: http://vitvaarkarlek.blogg.se/
Postat av: jezzie

härligt verkar som ni haft de jätte bra =)klänningen var jätte fin =)tack för ett topppen kalas. puss

2010-05-15 @ 20:05:23
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Caroline

Du kan behålla den där klänningen! Du har ju nytta av den i nån månad till. tack för ikväll! Supertrevligt!

2010-05-15 @ 22:02:12
URL: http://santacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0