Publicerat: 2010-05-23 Klockan: 14:02:06

lekbesök



idag var vi på lekbesök hemma hos davidsson/gillbergs! det bjöds på glass, tv-program och bus! vi skulle även ses ikväll för middag till erika o caroline men caroline har gått och brutit tån så det har blivit ett nytt datum för det.

caroline - blev det gröna lund nu? du som hade sett fram så mycket mot det!

sadde fortsätter att envisas med mustachen. är det någon som vet hur länge mustachkampen pågår? om en vecka kommer nämligen hans mustach vara heltäckt;)



nu har vi sagt hejdå till e för denna gång. jag ska styra lite här hemma och sedan slänga upp fötterna högt!


Kommentarer
Postat av: linda Liljeblad

Jossan!! Mustach är coooolt. jag älskar när min man har det :) kram på dig! Tänker på er nu framöver ;) kram!!

2010-05-23 @ 20:52:52
URL: http://[email protected]
Postat av: Caroline

Hehe... Jag skulle bara till Grönan fast syrran försökte avstyra det. Jag åkte helt enkelt utan sko.

Men det var faktiskt fram emot eftermiddagen som jag insåg hur illa det var. Men det var tur att jag hade Calles vagn att stödja mig på.

2010-05-23 @ 20:57:25
URL: http://santacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0