Publicerat: 2010-05-29 Klockan: 19:49:21

Jag kommer inte in på min blogg. Jag bruk...

Jag kommer inte in på min blogg. Jag brukar komma in per automatik men av någon anledning är alla mina lösen på alla sidor borta. Jaha ja. Tydligen har jag glömt bort mitt lösen. Tydligen så är bloggen registrerad på en email jag ej längre förfogar över. Så jag kan ej få ett nytt lösen skickat till mig. Irriterande. Har mailat kundtjänst men där lär jag inte få något svar förän måndag. Jaja. Värre saker har hänt men jag hade gärna uppdaterat lite.


Kommentarer
Postat av: Milla

Lilla guman då, vi får hålla oss till dina mobilinlägg =).

Tack igen för att vi fick en stund för oss själva. Matilda har varit så mysig hela dagen och nu sover hon gott.

Puss puss

2010-05-29 @ 20:29:39
URL: http://www.cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0