Publicerat: 2010-03-28 Klockan: 14:45:27

spahelg = mathelg

hemma från spahelgen eller rättare sagt mathelgen! nöjd och belåten och med en välknådad kropp! fantastiskt! när jag blir lyxhustru ska jag hyra hem en massör varannan dag!

vi startade upp med afternoontea...............



det var såhär smaskigt...................



vi blev som vanligt alldeles till oss när det vankas sötsaker!




efter allt sött så gick vi en promenad innan det var dags att slänga sig i relaxen.



här låg vi och slappade ett par timmar.


sen var det nämligen dags att äta igen! men först en skål i äcklig champagne. och ja alkoholfri champagne är lika äcklig som vanlig.



5-rätters middag med en aptitretare bestående av soppa, förrätt bestående av grönt, parmesan och pinjenötter, varmrätt bestående av fläskfilé, potatis och västerbottenostbaskelse, osttallrik som jag glömde fota och sist en colapaj med hallonglass.



efter middagen satt vi vid brasan och pratade innan vi slog ihop i sängen. när vi vaknade var det genast dags att äta igen....




en otroligt god frukostbuffé.

sen slappade vi vid relaxen och fick våra behandlingar! underbart!

tack mamma och pappa för den här underbara helgen!


Kommentarer
Postat av: Anna

Åh det såg verkligen väldigt gott ut:) Vilket spa var ni på?

2010-03-28 @ 18:29:46
Postat av: Milla

Gud så gott allting såg ut och så otroligt mysigt att få komma iväg och mysa. Hoppas att sadde inte är alltför bakis idag =). Puss

2010-03-28 @ 19:06:45
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: emma

kolapajen såg ju väldigt god ut!!

2010-03-28 @ 19:18:03
Postat av: PB

Åhh gud vad mycket gottit!!! Mysigt att åka iväg på spa!! KRAM

2010-03-28 @ 22:01:42
Postat av: Josefine

det var oerhört härligt!! vi var på villa fridhem!

2010-03-28 @ 22:27:52
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: erika

amen shit pomfrit vad gott allt såg ut. mmmmm

2010-03-29 @ 15:53:02
Postat av: Hillevi

Det där såg helt underbart ut! Jag har sagt samma sak, den dagen jag blir rik så ska jag ha en egen massör och helst en personlig tränare också ;D

2010-03-30 @ 21:53:17
URL: http://hillevilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0