Publicerat: 2010-03-02 Klockan: 17:07:15

magsjuk o gravid

sista inlägget om denna trista sjukdom.

jag har en ny erfarenhet i livet.

i vanliga fall vid magsjuka är man orkeslös.

när man är gravid och magsjuk så är man död.

skrutten tar all energi som skrutten behöver och tänker att mamma hon klarar sig nog. visst gör hon det. något vimmelkantig bara.

idag har jag fått behålla min lunch och av den anledningen har jag lite energi kvar som inte skrutten tagit.

en till erfarenhet - skrutten tycker inte om när jag kräks. oj vad det sparkas efter det..........

magen knyter ihop sig och blir hård som en fotboll. antar att det är vad de visa skulle kalla för sammandragningar.


Kommentarer
Postat av: PB

Jag låg i vinterkräksjukan förra året när jag var gravid. FY FAN rent ut sagt!! Inte nog med att man mår prutt, så som sagt sparkar bebisen och är väldigt missnöjd när man spytt. Som tur är tar dem ingen skada även att man kanske tror det. Krya på dig!! KRAM

2010-03-02 @ 18:48:14
Postat av: Milla

Usch jag lider med dig, var själv livrädd för det men lyckades att klara mig. Och även om det inte är kul när någon sparkar när man mår dåligt så är det ju skönt att veta att skrutten mår bra. Vill att du ska bli frisk så vi får träffas varje dag nu när jag har börjat jobba igen =). Puss

2010-03-02 @ 19:23:02
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: Maria

Tack! :) Usch det låter inte som nån höjdare...! Hoppas du mår bättre snart!Kram

2010-03-02 @ 19:52:47
URL: http://mariaslife.webblogg.se/
Postat av: Caroline

Japp skruttungen tar vad den behöver. Jag vet hur det känns. Vidrigt att vara magsjuk och gravid. Men snart mår du bättre ska du se. kram

2010-03-02 @ 21:44:27
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: jessia

många krya på kramar det är inget vidare jag håller med kramar

2010-03-03 @ 14:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0