Publicerat: 2010-03-31 Klockan: 21:31:41

linda

idag har jag suttit 3,5 timme hos linda på mates och snackat, skrattat och fixat håret. dessa tre bilder ger det inte riktigt rättvisa. i helgen kanske det blir en ljus utomhusbild så då får ni se mer.

men direktiven linda fick var; klipp så lite som möjligt och färga det hur du vill. resultatet blev toppning samt en brun botten med några ljusa slingor. så nästa gång jag kommer till henne kan jag gå åt vilket håll som helst; ljust eller mörkt.

för första gången i mitt liv bokade jag in en ny tid. i början av augusti ska jag sitta där igen - då är jag mamma!!

före;



efter;



no more bautautväxt for me!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ser fint ut =)

2010-03-31 @ 22:49:09
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: linda Liljeblad

Ja det ser fin ut ;) KRAM

2010-04-04 @ 08:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0