Publicerat: 2010-03-03 Klockan: 12:44:18

ego

om det är någon gång man har all rätt i världen att vara ego så är det fan när man legat sjuk hemma. det energin har räckt till har varit att tittat runt på lite bilder på datorn. på en del bilder ser jag så frisk ut;) inte alls blek, småfet, hålögd och fettigt hår. så nu tänker jag lägga upp en del (många) av de bilderna för att bara få minnas och njuta av att det finns en tid då allt kommer ljusna....










kontentan av detta är att jag ska spara ut håret sen får linda göra vad hon vill med färgen för jag trivs både som ljus och mörk!

det blev en massa jossan på onsdagen det här! underbart!

Kommentarer
Postat av: Annie

Vad roligt att du i slutet skrev att du trivs både som ljus och mörk för när jag satt och tittade på bilderna så tänkte jag varje gång det kom en bild på dig som blond "Hon passar bättre i blont" och när det kom en bild på dig i mörkt hår "Nä, hon passar bättre i brunt". Så MIN kontenta var helt enkelt att du är snygg i båda!=)

2010-03-03 @ 13:54:27
Postat av: PB

Mycket fina bilder!!

2010-03-03 @ 17:23:24
Postat av: Milla

Klart att du ska vara ego även när du inte är sjuk =) och du är jättefin även om jag inte har sett hur du ser ut just idag så kanske du har lite flottigt hår. Puss på dig gumman och underbara bilder =)

2010-03-03 @ 18:13:09
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: Erika o Emma

Du är SNYGG!!! Ego-blogga dig du allt du vill :-)



Jag gillar BLOOOOOONDINEN :-)

2010-03-03 @ 18:53:16
Postat av: Sadjad

Me like me like...Puss

2010-03-03 @ 19:22:26
Postat av: Anonym

Du är såklart alltid fin men inget slår som ljus! Du passar grymt bra som blondin, det framhäver dina ögon tycker jag.

2010-03-15 @ 11:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0