Publicerat: 2010-06-15 Klockan: 21:15:15

semester

idag har jag njutit av min semesterdag! fikat på färgargården med caroline, calle, erika o lilla maja! det var riktigt skönt och roligt!

sedan har jag varit på expert (mitt andra hem) inte bara en gång utan två gånger. första gången hämtade jag ut digitalkameran och sedan så hade mitt makroobjektiv till systemkameran kommit!!!

vi passade på att prova på 3d tv´n.



sen har vi grillat på landet o njutit av en delikat middag! njutit av en mindre delikat ifkmatch. jo de spelade helt okej i andra men vem fan försöker chippa in en straff i en sådan här viktig match?

vet ni vad? jag har även köpt något som kallas för plakatfärg. om min plan går som jag har tänkt så ska jag göra små hand o fotavtryck på skrutten när skrutten är ca 7 dagar för att sedan tatuera in dessa små tryck. kanske en liten hand eller en liten fot! spännande!

Kommentarer
Postat av: Lina

Men...är bebben på g, eller t.o.m. ute?? :)

2010-06-16 @ 20:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0