Publicerat: 2010-06-26 Klockan: 20:32:24

Precis tillbaks på sjukhuset:( det börjar ...

bild0374 (MMS)

Precis tillbaks på sjukhuset:( det börjar tära nu. Jag vill inte vara här. Vi passar inte in här. Varför blev det såhär? Varför behöver noah gå igenom det här? Varför? Opereras två dagar gammal. Minst två operationer kvar inom ca fyra månader. Under den tiden ska han behöva ha ett stift i rumpan för att töja hålet. Om det var slut där. Men nej då. Då ska han få åtgärda ett fel på en kota i ryggen o följa upp hjärtat. O vem fan vet om det är slut där egentligen? De gjorde ju en massa mer prover som vi ännu ej fått svar på. Blodprover ang olika genetiska sjukdomar o kromosomavvikelser. Fan jag orkar inte en grej till. Just nu i denna minut känner jag mig svag. Men snart mår jag bättre igen... Snälla ge mig bara bra besked från o med nu. Jag längtar hem!


Kommentarer
Postat av: Lina

Det kommer gå jättebra för er alla tre! Ni är starka som har tagit er den här biten och ni klarar givetvis resten också!

Lycka till!

2010-06-26 @ 20:35:45
URL: http://www.linarosell.bloggplatsen.se
Postat av: Heni

Noah är stark eftersom han är son till dig och Sadde. Jag känner dig och Sadde väl. Ni äär starka människor och kommer att klara av detta.

Men trots detta förstår jag som mammam din oro och framför allt maktlösheten att kunna hjälpa någon som man älskar mest i världen. Allt försvinner när Noah ler mot dig och tittar dig i ögonen. Du får kraften från honom.

Jag finns här om det behövs.



Heni

2010-06-26 @ 21:11:36
Postat av: Malin O

Tänker på er...styrkekramar <3

2010-06-26 @ 21:19:57
Postat av: Caroline

Man får vara svag vännen. Det är så man kommer tillbaka ännu starkare. Det vore mycket märkligt om du inte hade dessa stunder, du är mänsklig, och Noah är det finaste du har.

Ni kommer fixa allt det här och Noah kommer också göra det.

Puss!

2010-06-26 @ 22:03:52
URL: http://santacarolina.blogg.se/
Postat av: Linda Sundberg

Tänker på er!! Håller tummarna!!! kram

2010-06-26 @ 22:04:33
Postat av: PB

MÅNGA KRAMAR <3

2010-06-26 @ 22:13:44
Postat av: Sandra

Är bara en vanlig bloggläsare, men är mamma själv till två små killar (5 1/2 år och snart 6 månader) så jag blir så berörd av det du skriver, och jag tänker på er mycket trots att jag inte känner er.

Kan inte hjälpa er att må bättre, men skickar en stor kram!!!!

2010-06-26 @ 22:28:01
Postat av: Mimmi

Det är ok att känna trötthet oh vara deppig över allt ni gått igenom och över det ni inte vet än. Jag och alla andra håller tummarna att allt framöver kommer glida förbi smärtfritt! Han är så sjukt söt och längtar till jag får se honom! :)

2010-06-26 @ 22:43:26
Postat av: Sarase

Det är inget fel om du känner dig svag. Ni är starka som det är! Även de allra starkaste har rätt att ha dessa känslor. Ni är grymma!Kramar till er och lilla Noah!

2010-06-26 @ 23:18:40
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Jenny

massa tankar & kärlek till er <3

2010-06-26 @ 23:33:19
URL: http://jennysoderberg.blogg.se/
Postat av: Josefine

tack för peppande ord...... ibland känns allt nattsvart. igår var en sådan stund när det gjorde det. idag känns det återigen bättre. dalar i något slags mellanting allt som oftast.



men då tittar jag på noah och ser den lilla godingen så får jag som sagt styrka även om det är just då jag kan brista för jag ser hans lilla oskyldiga uppsyn och han ska ej behöva gå igenom detta...

2010-06-27 @ 16:12:31
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Anonym

2010-06-27 @ 16:15:09
Postat av: jessica

Man får känna att de är tungt ibland. jävligt tungt, annars får man inte styrka för att orka mera.tror ja styrke kramar

2010-06-27 @ 18:32:51
URL: http://jezziee.blogg.se/
Postat av: Erika

Skickar över ett fång styrkekramar till dig å Sadde!

Jag känner inte alls dig Jossan,men av Jessika att dömma å din blogg så vet jag att du är en stark person som kommer fixa detta galant. Å för att orka med sånt som är jobbigt,måste man få känna efter,gråta å undra tio gånger om varför just detta hände er å er lilla Noah. MEN jag vet att allt kommer gå bra å även om du har dessa stunder när det känns så här,så är Noah världens finaste son till världens bästa föräldrar till just honom!



NI FIXAR DET HÄR!!!!



ALL kärlek å lycka till er!



Många Kramar Erika

2010-06-27 @ 22:40:04
URL: http://barbafamiljen.blogg.se/
Postat av: Milla

Lilla hjärtat , jag kan verkligen tänka mig att det är tufft i och med alla besked ni har fått och alla besked ni sitter och väntar på. Det ni har gått igenom ska ingen behöva göra men ni är så otroligt positiva och härliga föräldrar att Noah hade inte kunnat hamna hos en bättre familj. Men man måste få bryta ihop ibland för att mentalt orka vidare. Puss puss min älskade vän och jag är så glad att ni äntligen har fått komma hem

2010-06-29 @ 01:17:51
Postat av: Maria

Alice opererades då hon var ett dygn gammal ... vilken start i livet för de små ! Förstår så väl vad ni gick igenom ... Ser att ni har fler op framför er. Jobbigt :-(

2010-07-27 @ 14:54:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0