Publicerat: 2010-07-30 Klockan: 19:02:00

lika som bär!



noah i mössan som hans kusiner haft som små bäsar! så söt så!

 

igår var vi och hälsade på sarah, sigge och klas! det var toppenkul och de bor så himla fint att jag till och med blir sugen på att bo i hus. sarah myste på med noah och vi försökte locka sigge till att gå. snart så! snart springer kisen. för att återkomma till rubriken - det är då sigge och pappa klas som är lika som bär!

sen åkte vi till landet och njöt av lugnet. hur mysigt det än är när vi är alla samlade så är det skönt att någon kväll eller två få vara där ensamma. noah har nu tre par skor som han kan använda. se så fint de står bredvid våra skor!

 




nästa vecka ska vi träffa familjen i norrköping. de som också fick en liten son med analatresi. albins var låg så han ligger före noah i behandlingen. på gott och ont. läste precis ett inlägg på hennes blogg om sonderingen. det som ska påbörjas efter nästa operation. önskar nästan att jag inte läst det men samtidigt är det nog vad jag är inställd på. vill ni läsa så kommer länken här,

http://livetiludden.bloggagratis.se/2010/07/29/3315776-astrid-lindgrens-sjukhus-del-5/


Kommentarer
Postat av: Linda Sundberg

Massa kramar till er!! Ni fixar detta ska ni se!!!

2010-07-30 @ 21:20:48
Postat av: Anonym

Hej!



Kom ihåg att det är min upplevelse.

"Maria från Täby" hade en helt annan uppfattning om det hela. Hennes dotter kände inte av sonderingen alls.

Jag hoppas verkligen att det blir bättre för er när ni ska börja.

Ses på onsdag!

Kram Therese

2010-07-30 @ 21:47:58
Postat av: Maria

"Maria från Täby" kikar in här oxå :-)

Alice reagerade knappt på sonderingarna. Ibland kändes det nästan som om hon tyckte det var skönt ( hur konstigt det än kan låta ) Hon fick ut mkt gaser i samband med dom i början. Kanske därför hon inte blev ledsen ? Kändes jätteskönt att det funkade så bra. Ta ett steg i taget nu. Ni får hjälp och stöd, tarmterapin hade vi ett enormt stöd av hela tiden och har fortfarande även om själva besöken dit inte är lika ofta längre.

2010-07-30 @ 22:25:39
Postat av: Milla

Jag blir så glad av att läsa att ni kan få stöd och styrka och information om både på gott och på ont från andra runtomkring er. Jag kan inte säga att det kommer att bli bra för det vet jag inte men det jag vet är att ni kommer att klara av det för ni är tvungna att göra det. Och även för att jag kommer att göra allt jag kan för att hjälpa er med andra praktiska saker eller om ni bara vill prata av er, eller ta Noah på en promenad så att ni kan få gråta i lugn och ro. Vi finns här för er alla tre och om det går så försök att strunta i sonderingen och bara njut av det underbara som är här och nu.

Älskar er allihopa.

Puss puss

2010-07-31 @ 00:00:31
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0