Publicerat: 2010-07-26 Klockan: 21:15:29

noahs fötter



noah log och skrattade hur mycket som helst innan vi filmade.. men lite "skrattar" han iaf på filmen!



noah har nu vuxit in i sina lakers och nikepjux. bäst att använda dem innan de blir för små. vi testade att ge noah lite mjölk i nappflaska. han har tidigare haft stora svårigheter för det där med flaska men det börjar gå lite bättre.. vi får fortsätta att testa någon gång då och då. så kul är det ju inte att pumpa.



pappa och noahmys!


Kommentarer
Postat av: Milla

Han är så snygg mitt lilla gudbarn och han passar riktigt bra med märkeskläder =). Vad kul för Sadde att han fick mata lite men jag förstår dig med att det inte är så kul med att pumpa.

Ses på onsdag.

Puss puss

2010-07-26 @ 21:40:09
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Bahareh

Han är helt underbar, blir helt varm i hela kroppen när jag ser filmen, vad härligt att se honom skratta le. Vad stor han har blivit. Pussa honom från mig. Kram på Er. /Faster

2010-07-27 @ 13:07:20
Postat av: Heni

Han är fantastisk eller hur. Njuter av att se honom. Han måste vara världens finaste barnbarn. Kramar i massor från Farmor

2010-07-27 @ 18:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0