Publicerat: 2010-07-11 Klockan: 18:44:05

i got it!

nu vet jag var man ska befinna sig!

i en affär! fy fan vad det var skönt att gå in på ica idag. det blev helt plötsligt en helt normal temperatur och jag stannade kvar så länge jag kunde i affären.

det skulle jag inte ha gjort.

för när jag klev ut så var det som på cypern juni 2006. ja alltså ca 50 grader.... kändes det som iaf. fruktansvärt.. då hade jag dessutom två påsar med käk (jaja lite käk - mest gotte till kvällens finalmatch..) att släpa med hem.

hur har vi det här hemma då.

2 nyblivna föräldrar och en ny liten människa som bor här med oss. det känns som världens mest naturliga sak och det känns som om noah hängt med oss jämt. en liten människa bor hos oss. utan att betala hyra;) hmm... det är sadjads och mitt interna skämt om noah.

den här lilla krabaten har en riktig personlighet och stor karaktär. han är världens starkaste bebis och lyfter ofta och gärna nacken. han har även stor styrka i ben och armar och som syrran sa det känns som om han skulle vända på sig när som helst bara han fick med den ena armen...

han är vår lilla son och jag älskar honom mer och mer för varje dag! helt otroliga känslor!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja det är helt otroligt att man kan ha så starka känslor för en person man bara har känt i några veckor. Och tyvärr dröjer det länge innan de betalar någon hyra (om man inte räknar barnbidraget då).

Puss

2010-07-11 @ 22:37:47
URL: http://cmillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0