Publicerat: 2010-01-23 Klockan: 15:17:02

"studiebesök"



i onsdags nyttjade jag min födelsedagsmiddag av erika och jecka. vi hade en helmysig kväll med god mat, skratt, minnen och drömmar! tack igen tjejer, skitmysigt!!

igår var jag, milla, matilda, mamma o pappa på taborsbergs förskola på öppet hus. för mig och milla blev det mer av ett studiebesök då vi tog lite tips och idéer om vissa saker. matilda tyckte det var kul på 5-årsavdelningen för där fanns det pärlor att plocka med!

även där träffade vi erika med familj då lilla emma går på förskola där!



idag har vi hjälpt pb o rasmus att flytta och nu är vi hemma och städar och har oss...! snart blir det konstant soffhäng!

Kommentarer
Postat av: PB

Tack ännu en gång för hjälpen! PUSS

2010-01-26 @ 20:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0