Publicerat: 2010-01-17 Klockan: 11:17:22

råttisar



igår var vi hemma hos pox o jools och bekantade oss med råttorna. de ska nämligen bo hos oss under en månad då de här två åker till thailand. ja ni läste rätt - thailand i en månad. men jag är inte ett dugg avis, nej nej... jag ska ju få ha hand om 4 underbara tamråttor som är de gosigaste jag träffat. och väldresserade! mys pys!

vi blev även bjudna på middag och en massa wiispel. jag hade tänkt att lägga upp en video över mig och sadde när vi slogs med svärd mot varandra men det var inga vackra ord som sas så jag hoppar över det;) men det var en väldigt rolig video!



om några timmar ska vi till lilla matilda och fira hennes 1-årsdag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha vad synd vi inte fick se videon :P den lät rolig.

2010-01-17 @ 15:27:14
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: jessica

gud vad skoj =) vet ju du älskar råtter.

2010-01-18 @ 16:24:58
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0