Publicerat: 2010-01-19 Klockan: 17:45:30

gåförbud

jag har fått gåförbud. sjukgymnasten helen var saklig och klar i sin information idag. jag träffade både erika och sigrid där, komiskt! eller inte för det innebär ju att de också har ont.

nu har jag fått mer tips och råd och mer kunskap om foglossning. jag kan göra saker för att underlätta och förebygga men i stort sett är det mest att gilla läget. i mitt fall (som har ont konstant på 2 av ställena) ska jag ej gå för då kan det göra så att jag ej läker ihop efter förlossningen samt att jag ska träna överkroppen men ej undekroppen. ja typ så... så erika sa att jag kunde sitta och boxa lite med armarna;)

jag ska börja på vattengympa för gravida med just detta problem när plats finns tillgänglig. jag ska sova på ett nytt sätt och jag ska lyssna på min kropp. det sista blir det svåraste eftersom det lätt blir så att man vill klara av samma saker som alltid.

men om jag ej går så mycket nu så kanske jag kan det till våren! hoppas på det!

så nu har jag fått gnälla lite!

imorgon ska jessica och erika bjuda mig på asti! mums!

Kommentarer
Postat av: Milla

Du ska gnälla av dig ordentligt nu gumman för det är inget roligt att ha ont. Och som sagt lyssna på din kropp så att det inte blir något värre. Det enda tråkiga är att ja inte får gå ut och gå med dig =(. Puss puss

2010-01-19 @ 18:24:07
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: Sadjad

Jag ska hjälpa díg my love... Puss

Postat av: Erika o Emma

hihi ja vad roligt att träffa dig idag lite spontant! Jag har som jag sa verkligen saknat dig! KUL att ses igen imorgon!!! Gotti gotti



puss o kram

2010-01-19 @ 18:29:21
Postat av: emma

usch då låter ju inget kul det där! hoppas det blir bättre!

2010-01-19 @ 20:20:49
Postat av: PB

Självklart får man gnälla, du har ju ont. Tycker synd om dig vännen! STOR KRAM

2010-01-19 @ 20:49:12
Postat av: Bodil

Usch, foglossning är INTE det minsta roligt. :(

2010-01-20 @ 08:46:31
URL: http://enmynta.se
Postat av: Hanna

Usch, vad trist=/

Men som sagt det är ju bara att gilla läget så det blir bra i slutändan!

Lycka till! KRAM!

2010-01-21 @ 09:30:36
Postat av: Maria

Vattengympan är jätte skön! Speciellt den sista tiden när man bara ligger o slappnar av i det varma vattnet! :)

2010-01-21 @ 18:19:03
URL: http://mariaslife.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0