Publicerat: 2010-01-01 Klockan: 21:33:44

välkommen år 2010

igår var det dags för galaj hemma hos myrbergs enligt tradition. fjärde året vi ses hemma hos dem och äter gott, skrattar, spelar spel och ser på millas roliga bildspel (detta år var det 46 min!!)



jag innan vi ger oss ut i kylan.



sadjad innan vi ger oss av.



karin & conny hör hemma hos myrbergs på nyårsafton



givetvis även vår nya deltagare lilla matilda.



grabbarna är fortfarande bara 3 på sina foton men vi är numera 4!



såhär roliga kan man behöva försöka vara för att få alla med på noterna inför fotograferingen.



bordsplaceringen, nyårsdukningen samt menyn för kvällen.



matilda i strålkastarljuset!



den goda maten!! mums!



skål på er alla vänner och hoppas ni kommer få ett fantastiskt 2010.

för ännu mer bilder gör ett besök på;

min pixboxssida!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

oh ni ser ut och haft det riktigt mysigt.... =)

2010-01-01 @ 22:05:52
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Lena

Läser din blogg dagligen, vill säga grattis till graviditeten. Väntas det en pojke? Tänkte på formuleringen om 3 pojkar på fotot..

2010-01-01 @ 23:28:37
Postat av: Pita

INGET SÖT MATILDA ÄR VA!!!!!

Nästan så jag frivilligt är barnvakt åt henne.

O det är ingen liten grej från min sida ;)



KRAM!!!

2010-01-02 @ 10:13:10
Postat av: Josefine

lena - vi har ingen aning om vad som väntas men alla säger att vi kommer få en pojke så det kanske var undermedvetet;) kramar

2010-01-02 @ 10:23:46
URL: http://josephines.blogg.se/
Postat av: Milla

Gud vilka härliga bilder du har lyckats ta, några jag skulle vilja ha i original som bilden på matilda och bordsdekorationen. Och Pierre, det där kommer vi leva länge på =).

Puss och ses ikväll då vi ska bli servade!

2010-01-02 @ 11:06:51
Postat av: jessica

god fortsättningen verkar som om ni med haft de verkligen trevligt =) gud söt klänning matilda har vilken goding =)

2010-01-03 @ 16:53:49
URL: http://jezziee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0