Publicerat: 2010-01-05 Klockan: 10:46:38

dexter is in our house...

dexter har varit här. för er som inte vet så är dexter en seriemördare. han mördar bara de som varit onda. nu har han gett sig på någon i vårt kylskåp. för när jag öppnade kylskåpet så var det blod överallt. efter en kort stunds sökande så inser jag att dexter har fått en medbrottsling i min man sadjad.

där ligger någon blodig klump högst upp på kylskåpshyllan som sedan har runnit ner lägs alla hyllor. jag kräks... sadjad har just nu storstädning av kylen.

vet ni vad jag tror?

att sadjad från och med nu alltid kommer lägga frysta varor på en tallrik innan han lägger dem i kylen för att tina. vi får se om han lär sig av sina misstag....

Kommentarer
Postat av: Hillevi

Haha, har också vart med om det där! Känns inte direkt jättefräscht när alla saker nedanför är helt blodiga ;P

2010-01-06 @ 11:30:15
URL: http://hillevilarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0