Publicerat: 2010-01-04 Klockan: 10:38:09

avatar & johan falk - leo gaut

avatar, 2009. regi james cameron.

själva storyn handlar om en skadad marinsoldad, jake sully, som "knuffas" in i ett projekt som var tänkt för hans avlidna bror. han hamnar på planeten pandora och ska där som avatarförare infiltrera bland infödingarna...

där ligger storyn. sen är det ett fyrverkeri av vackra miljöer, otroliga effekter och det är en riktigt maffig film.

jag frågade sadjad under filmens gång om vi skulle åka dit någon gång ;) det är så vackert, nästan så jag glömmer bort själva filmen och låter mig hypnotiseras.

betyg 4,5 av 5.



johan falk - leo gaut, 2009. regi richard holm/anders nilsson.

nu har inte jag sett noll tolerans än. tydligen så är leo gaut med i den och sätter skräck i de allra flesta förutom sin familj. nu är han tillbaks men här som "vanlig krögare" som vill stå utanför de kriminella ligorna som vill ta över garderoberna på de flesta krogarna.

filmen är ok men en viktig del saknas. frank wagner... han är med i ca 3 minuter och det var det... och som ni har förstått så är det frank wagner som höjer mitt betyg på de här filmerna.

betyg 3 av 5.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0