Publicerat: 2010-02-05 Klockan: 17:21:50

samma mage??

någon mer som tycker detta faktum är lite scary??

bilden är tagen nu i vecka 22. samma tidpunkt. men titt på den högra bilden. magen ser så mycket större ut från den sidan. det gör den på alla veckobilder vi tagit men på denna blev det så tydligt...

det har alltid dragit och känts mer på den sidan så min livmoder kanske växer helt snett. däremot känns det mest sparkar på andra sidan så det kanske är ett megahuvud som ligger på den sidan där magen är som störst.

hmm.. då ska det megahuvudet ut genom mig.. nej nej. skrutten har ett väldigt litet huvud! *intala mig själv*


Kommentarer
Postat av: Milla

Vi håller tummarna för att det inte blir ett stort huvud utan vi konstaterar att den livmoder tänjer sig mer åt det hållet =). Ses imorgon. Puss puss

2010-02-05 @ 19:48:49
URL: http://www.cmillis.blogspot.com
Postat av: Anonym

Jag klämde ut ett bauta-huvud! hehehe... men det gick bra det med. Tur att man är töjbar!

2010-02-05 @ 20:38:08
Postat av: sarase

Det ska gå bra ska du se :) Har du någon aning om hur dina tatueringar kommer påverkas av graviditeten? Eftersom huden töjer sig menar jag :) Hoppas allt e bra med er! Önskar er en trevlig lör! Kram

2010-02-06 @ 14:28:33
URL: http://sarase.blogg.se/
Postat av: Josefine

jag smörjer o smörjer med olika saker o hoppas på det bästa;) de sitter inte på de mest utsatta ställena som mitt på magen eller sidan av magen. men annars blir det att putsa till dem o modifiera dem sedan..!!

2010-02-06 @ 15:31:02
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0