Publicerat: 2010-12-18 Klockan: 15:15:28

välkomstfest



igår var det äntligen den 17/12! dagen för noahs välkomstfest! vi gjorde oss färdiga och fick supermycket hjälp av vår familj för att styra upp allting innan och under kvällen!



familjen azari innan alla gästerna dök upp! jag i min nya hårfärg! äntligen känner jag mig som mig själv igen!



gästerna som kom!

 

det här var alla gäster som kom för att fira att noah har kommit till världen! tack! ni var suveräna och skrev superfina hälsningar till noah i hans bok. detta är bilderna som kommer pryda den andra sidan av hälsningen.

 

vi hade en liten cermoni där jag berättade om namnen vi valt, sadde läste en dikt som han skrivit, milla läste också en dikt samt att hon räckte över en korg med presenter som vi ska öppna tillsammans med noah framöver, ex. vid hans första jul, första gången han ska sova över hos en kompis etc!! sedan avslutade osse med en sång!

jättefint och alldeles lagom av allt!

 

efter det var vi hungriga och då blev det;

 



efter maten blev det ett jättefint bildspel som milla hjälpt mig att göra och sedan var det fika och paketöppning!

och vilka paket sen....... otroligt fina paket!!




som ni kanske såg så var bilderna på noah på bordet bland alla julklappar. kommer ni ihåg detta inlägg? det var när niclas kom o fotade noah. igår fick vi bilderna.

 

såhär fina är de;

 



niclas är fotografen!!

tack alla vänner och familj för gårdagen! tack för all hjälp och alla fina presenter som noah fick!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad mysigt det såg ut och så mkt fina presenter. Underbara foton !!!!

2010-12-18 @ 16:07:52
Postat av: Milla

Tack själva för att vi fick komma och delta i denna otroligt fina dag tillsammans med er och Noah. Vi är otroligt stolta över att vara gudföräldrar till en sån underbar grabb och Oskar bär stolt sin t-shirt redan idag =).

Puss puss

2010-12-18 @ 18:26:26
URL: http://cmillis.blogspot.com
Postat av: Josefine A

Tack själva för en jättefin fest, ni hade fixat så bra med allt. Noah är en sån sötis. Ses på måndag:)

Kram

2010-12-18 @ 22:17:46
Postat av: Malin

Ni verkar ha haft en underbar välkomstfest. Så söt Noah var i sina fina kläder och du blev jättebra i den nya hårfärgen.

2010-12-19 @ 10:23:26
Postat av: Johanna

Så fina bilder!! =)

2010-12-19 @ 16:40:59
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0