Publicerat: 2010-12-04 Klockan: 22:44:43

ludwigs dop

 

idag gjorde vi oss iordning för att bege oss till östra eneby kyrka och hänga på ludwigs dop. linus spelade piano så ofantligt fint att han hade kunnat få göra det under hela cermonin! från början till slut. det tyckte ludde med!

 

 

vännerna på sina platser i bänkraderna.

 



här är gullungen vars dop vi var på!

 

cermonin!

 



gänget efter cermomin.



ludde ser lite frågande ut!

 

dopfika. vi hann vara med tills första presenten skulle öppnas. efter det var vi tvungna att bege oss hem till mamma o pappa för att ta hand om läckage a lá bigtime. ännu en anledning att längta till tisdagens operation. för ett vanligt blöjläckage kan alla (nästan!) ta hand om. men ett stomiläckage kan bara vi ta hand om.

 



sötungen matilda får avsluta detta inlägg!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Bra på ett sätt att det blir så här nu så ni har det färskt i minnet. Matilda frågade efter sadde när ni hade gått =). Ses imorgon, puss puss

2010-12-04 @ 23:41:02
Postat av: Maria

Eneby kyrka ? Fanns en sån där jag växte upp också :-) I Enebyberg (ligger på gränsen till Täby fast i Danderyds kommun)

2010-12-05 @ 09:14:05
Postat av: Vicky

Hellu! Ursäktamitt segasvar! Men jag jobbar lör den 5 feb och har satt upp dig på en styling o make halv tolv? Vill du komma tidigare? Och då är det beräknat 45 min på hår och 45 på make Up.(495;-) Om du vill ha nån uppsättning eller så, så måste jag ha mer tid och då gäller inte 495 priset. Kul att du kommer då:) kraam

2010-12-05 @ 10:58:14
URL: http://meavita.blogg.se/
Postat av: Josefine

mill - hmpf! frågade efter sadde. gudmor då;)



maria - östra eneby kyrka heter den!



vicky - jag kommer halv tolv om du inte har en senare tid!



2010-12-05 @ 11:58:49
URL: http://josephines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0